.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نگاهی به تبلیغات انتخاباتی زودهنگام کاندیداهای مجلس؛
نامزدها مردم را تهدید کردند، امام جمعه به سرعت وارد عمل شد / چرا قرآن بدست به خانه مردم می‌روید؟
زمان قانونی تبلیغات انتخابات مجلس هنوز آغاز نشده است اما برخی کاندیداها که تایید صلاحیت را از شورای نگهبان گرفته اند، تبلیغات را طی روزهای اخیر کلید زده اند، تبلیغاتی که بعضا عجیب و غریب بوده اند.

به گزارش شمال نیوز، کمتر از یک ماه دیگر تا برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم زمان باقی مانده است و با وجود آنکه هنوز به صورت رسمی کاندیداها مجاز به تبلیغات نبوده و منتظر اعلام ستاد انتخابات هستند، اما برخی از نامزدهای انتخابات طی روزهای اخیر تبلیغات انتخاباتی را کلید زده اند.

 

تا آنجا که خطیب جمعه یکی از شهرها، طی چند روز گذشته، از این مسئله انتقاد کرده و گفت: «یک نکته این روزها به گوش ما رسیده و نسبت به صحت آن یقین ندارم و با جزئیات آن را مطرح نمی‌کنم و در تذکری عرض می‌کنم که مردم و دستگاه های مربوطه باید نسبت به آن حساس باشند و اقدامات لازم را انجام بدهند.شنیدم اما ان‌شاءالله اشتباه باشد. برخی از نامزدها یا دور و اطراف آنان، دیگران را تهدید می‌کنند. یا نامزد انتخاباتی یا مردم را تهدید می کنند که شما حق ندارید از دیگران حمایت کنید. اگر از فرد دیگری حمایت کنید، چنین و چنان خواهد شد.

 

وی گفت: اینجا جایی است که دستگاه امنیتی، دستگاه های نظارتی و بازرسان انتخابات ما باید به میدان بیایند. مگر کسی حق دارد مردم را تهدید کند؟ این اقدام با انتخابات رقابتی سازگاری ندارد.

 

کاندیداها نیامده، جنجال آفریدند

 

همچنین یکی از ائمه جمعه در نشست شورای فرهنگ عمومی گفت: «شنیده‌ام برخی داوطلبان نمایندگی مجلس برای رای با قرآن به خانه‌های مردم می‌روند. بگذارید مردم طبق عقیده خود آزادانه انتخاب کنند و رای دهند.»

 

وی اظهار کرد: «تبلیغات انتخاباتی باید منطقی انجام شود، مناظره نیز علمی و منطقی باشد و وعده‌هایی که از سوی داوطلبان نمایندگی مجلس داده می‌شود در چارچوب قانون وظایف نمایندگان باشد.»

 

او تاکید کرد: «باید از تخریب چهره‌ها و داوطلبان نمایندگی جلوگیری شود؛ چراکه آرامش جامعه با تخریب از بین می رود. همچنین با داوطلبان نمایندگی مجلس جلساتی نیز برگزار شود.»

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.